
22.05.2025 17:30 | Klub Delta - Filia Miejskiego Ośrodka Kultury w Szczecinie
bilety w cenie: 15zł
22 maja o godz. 17.30 zapraszamy na kolejny seans w ramach cyklu Kino w Klubie Delta. Obejrzymy film „Mała mama".
MAŁA MAMA (Petite maman, Francja 2021, 72’)
REŻYSERIA: Celine Sciamma
OBSADA: Josephine Sanz, Gabrielle Sanz, Nina Meurisse
Pewnego dnia ośmioletnia Nelly spotyka rówieśniczkę łudząco podobną do swojej matki. To niecodzienne wydarzenie staje się punktem wyjścia do opowieści o przyjaźni, potrafiącej przekroczyć pokoleniowe bariery i zarazem błyskotliwego studium potęgi dziecięcej wyobraźni. Céline Sciamma, autorka nagrodzonego w Cannes „Portretu kobiety w ogniu”, w swoim najnowszym filmie porusza motyw przepracowywania żałoby (bohaterów poznajemy w momencie odejścia nestorki rodziny), jednak na pierwszy plan wydobywa niezwykłą czułość rodzinnych relacji i celebruje ciekawość świata, którą zaraża nas młodziutka Nelly.
„Mała mama” to historia z ducha baśniowa, pełna dyskretnego ciepła, i zarazem list miłosny do tego momentu w naszym życiu, kiedy rzeczywistość poznawaliśmy przede wszystkim sercem.
Seanse filmowe w Klubie Delta poprzedza spotkanie z Krzysztofem Spórem – dziennikarzem filmowym, który wprowadza w temat prezentowanego filmu, specjalnie na tę okoliczność przygotowaną prelekcją.
Bilety w cenie 15/10zł dla AAS – dostępne:
– online
– przed seansem w Klubie Delta
KUP BILET

23.05.2025 17:30 | Dom Kultury "Krzemień"
bilety w cenie: 15zł
Cannes w DK “Krzemień”: "EMILIA PEREZ"
W weekend zakończenia tegorocznej edycji najważniejszego festiwalu filmowego na świecie, DK Krzemień zaprasza na prezentację dwóch najważniejszych filmów prezentowanych w Cannes w 2024 roku.
EMILIA PEREZ (Emilia Perez, Francja/Belgia/Meksyk/USA 2024, 132’)
REŻYSERIA: Jacques Audiard
OBSADA: Zoe Saldana, Karla Sofía Gascon, Selena Gomez
Jeden z najgorętszych tytułów roku, oscarowy faworyt (13 nominacji!) i przebój ostatniego festiwalu w Cannes, skąd „Emilia Pérez” wyjechała z Nagrodą Jury i Nagrodą dla Najlepszej Aktorki, przyznaną – wyjątkowo – całej czteroosobowej kobiecej obsadzie filmu (Zoe Saldaña, Selena Gomez, Karla Sofía Gascón, Adriana Paz). Nowy film Jacques’a Audiarda („Paryż, 13. dzielnica”, „Prorok”) to rozgrywające się w Meksyku porywające widowisko, które nieustannie transformuje: z thrillera w klasyczny melodramat, z musicalu w pełną emocji opowieść w duchu Almodóvara. Bo nieustraszona i roztańczona „Emilia Pérez” jest opowieścią o wolności od wszelkich konwencji i o spektakularnej przemianie, jakiej potrzebuje dziś świat.
Zmiana zaczyna się od adwokatki, Rity (Zoe Saldaña), rozczarowanej prawem, które broni najsilniejszych – bezwzględnych, bogatych mężczyzn. Ale pewnego dnia Rita dostanie od jednego z nich zaskakującą propozycję: bycia towarzyszką na drodze do odkupienia. W tej ryzykownej podróży pozna trzy gotowe na wszystko kobiety, które w pełnym przemocy społeczeństwie macho pragną słuchać swojego serca. Naszedł czas, by zemstę przekuć w zadośćuczynienie, pogardę we współczucie, a strach w zaufanie. „Emilia Pérez” przekonuje, że pora, by świat przestał być czarno-biały.
Kipiący energią, zarazem baśniowy i hipnotyczny film Audiarda to aktorski i reżyserski popis, za którego liryczną stronę odpowiadają utwory francuskiej kompozytorki i piosenkarki Camille. Ale w ramy klasycznego musicalu „Emilia Pérez” wkłada współczesną wrażliwość, rozsadzającą stare konwencje, by na ich miejscu zbudować nowy, lepszy świat.
13 NOMINACJI DO OSCARÓW!
Seans filmowy poprzedza prelekcja, przygotowana i wygłoszona przez Krzysztofa Spóra.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
KUP BILET

24.05.2025 17:30 | Dom Kultury "Krzemień"
bilety w cenie: 15zł
Cannes w DK “Krzemień”: ANORA
W weekend zakończenia tegorocznej edycji najważniejszego festiwalu filmowego na świecie, DK Krzemień zaprasza na prezentację dwóch najważniejszych filmów prezentowanych w Cannes w 2024 roku.
ANORA (Anora, dramat/romans, USA 2024, 139’)
REŻYSERIA: Sean Baker OBSADA: Mickey Madison, Mark Eydelshteyn, Yuriy Borisov
„Anora” w reżyserii Seana Bakera („Red Rocket”) to komedia nagrodzona Złotą Palmą podczas tegorocznego festiwalu filmowego w Cannes. „Anora” to wyjątkowy obraz, który podbił serca widzów i dziennikarzy w Cannes.
Anora, a właściwie Ani (znakomita Mikey Madison) to tancerka klubu dla dorosłych na Brooklynie, która zmienia się w nowoczesnego Kopciuszka, gdy na swojej drodze spotyka Ivana (elektryzująca rola Marka Eidelsteina), syna rosyjskiego oligarchy. Młodzi postanawiają wziąć ślub. Komplikacje pojawiają się, gdy rodzice chłopaka dowiadują się o związku i próbują unieważnić małżeństwo.
FILM ZDOBYŁ 5 OSCARÓW 2025, W TYM ZA NAJLEPSZY FILM ROKU, REŻYSERIĘ, SCENARIUSZ ORYGINALNY I DLA PIERWSZOPLANOWEJ AKTORKI.
Seans filmowy poprzedza prelekcja, przygotowana i wygłoszona przez Krzysztofa Spóra.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
KUP BILET

24.05.2025 19:00 | Kino Pionier 1907
bilety w cenie: 25/28zł
OPOWIEŚCI CZTERECH PÓR ROKU AUTORSTWA ERICA ROHMERA
Wiosna – czas nowego rozdania, przypływu autorefleksji i subtelnej nadziei na to, że rzeczywistość wyjdzie naprzeciw naszym oczekiwaniom, a my będziemy w stanie rozpoznać wysyłane przez nią znaki. To także idealny moment na rozpoczęcie przygody z kinem Erica Rohmera i jego słynną filmową serią. W maju zapraszamy do Kina Pionier 1907 na „Opowieści czterech pór roku”. To wyjątkowe przedsięwzięcie łączy trzy znaczące ośrodki filmowe działające w Polsce.
Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu, Kinoteka w Warszawie i Kino Pionier 1907 w Szczecinie zapraszają na wyjątkowe kinowe projekcje – składających się na cykl „Opowieści czterech pór roku” – późnych arcydzieł francuskiego mistrza słynącego z elegancji, dyskretnego humoru i umiejętności dostrzegania śladów metafizyki w pozornie błahych, codziennych sytuacjach.
Éric Rohmer to jeden z najwybitniejszych reżyserów w historii francuskiego kina. Zaczynał jako prozaik i krytyk filmowy. Przez kilka lat pełnił funkcję redaktora naczelnego legendarnego pisma „Cahiers du Cinéma”. Karierę filmową rozpoczął w latach 60. – największy sukces przyniosła mu „Moja noc u Maud”, za którą otrzymał dwie nominacje do Oscara: za najlepszy scenariusz oryginalny oraz film nieanglojęzyczny.
„Opowieści czterech pór roku” to cykl czterech filmów zrealizowanych przez Rohmera w trakcie dekady. Francuz opowiada w nich właściwe sobie komediodramaty o przyjaźni i miłości przepełnione długimi rozmowami o życiu, filozofii, sztuce czy relacjach. Każdy dialog skrojony idealnie, każde ujęcie przemyślane w pełni, każdy kadr tak piękny, że dałoby się go powiesić na ścianie. Zapraszamy na projekcje tych wyjątkowych filmów do Kina Pionier 1907 w Szczecinie.
HARMONOGRAM POKAZÓW
10 MAJA | SOBOTA
19:00 | Czerwona
OPOWIEŚĆ WIOSENNA (Conte de printemps/ A Tale of Springtime, Francja 1990, 108’)
REŻYSERIA: Éric Rohmer
OBSADA: Anne Teyssèdre, Hugues Quester, Florence Darel
Zafascynowana przebojową znajomą Jeanne szybko zostaje dopuszczona do jej świata składającego się z eleganckich kolacji, intelektualnych rozmów i weekendowych wyjazdów. Bohaterka nie spodziewa się, że Natacha nie działa zupełnie bezinteresownie i pragnie zeswatać ją ze swoim ojcem. Przyglądający się tym wysiłkom Rohmer udowadnia, że w świecie subtelnych manipulacji i wyrafinowanych intryg czuje się jak ryba w wodzie. Francuz po mistrzowsku aranżuje sytuacje, w których niezobowiązujące rozmowy zaczynają skrywać w sobie drugie dno, a drobne gesty i dyskretne spojrzenia zyskują wymiar znaczącej aluzji. Zręczność, z jaką bohaterowie potrafią ukrywać swe prawdziwe intencje, budzi przy tym u reżysera mieszankę podziwu i delikatnego rozbawienia. Nie może jednak być inaczej, jeśli intelektualiści, którzy potrafią wyjaśnić różnicę między słowem „transcendentny” i „transcendetalny” i ze znawstwem rozprawiają o muzyce Schumanna, okazują się bezradni, gdy mają nazwać po imieniu własne uczucia.
11 MAJA | NIEDZIELA
19:00 | Czerwona
OPOWIEŚĆ ZIMOWA (Conte d’hiver/ A Tale of Winter, Francja 1992, 114’)
REŻYSERIA: Éric Rohmer
OBSADA: Charlotte Véry, Frédéric van den Driessche, Michel Voletti
Félicie, jak przystało na bohaterkę Érica Rohmera, nie daje się łatwo zaszufladkować. Niewykształcona, popełniająca lapsus za lapsusem fryzjerka potrafi zawstydzić przenikliwością swych dużo bardziej oczytanych przyjaciół. Choć wydaje się krucha i przytłoczona codziennością, ma w sobie również wewnętrzną siłę, która pozwala wierzyć, że jej los wkrótce się odmieni. Nic dziwnego, że balansująca między dwiema skrajnościami dziewczyna zmaga się z uczuciowymi rozterkami i nie potrafi dokonać wyboru między pragmatycznym Maxencem, a przeintelektualizowanym Loikiem. Na tym i tak już skomplikowanym układzie swoje piętno odciska zresztą ktoś jeszcze. To poznany pięć lat wcześniej Charles, który po płomiennym wakacyjnym romansie, na skutek absurdalnego zbiegu okoliczności, stracił kontakt z Félicie. Wbrew zdrowemu rozsądkowi i regułom prawdopodobieństwa, dziewczyna – samotnie wychowująca ich wspólną córkę – wierzy, że mężczyzna jeszcze kiedyś pojawi się w jej życiu. Rohmer badawczo przygląda się bohaterce, nie chcą rozstrzygać, czy jej postawa stanowi wyraz odwagi czy desperacji. W jednym ze swych najbardziej niezwykłych filmów zadaje również pytanie, czy w szarym, grudniowym Paryżu, gdzieś pośród przedświątecznej krzątaniny, niespostrzeżenie może zdarzyć się cud?
24 MAJA | SOBOTA
19:00 | Czerwona
OPOWIEŚĆ LETNIA (Conte d’été/ A Summer’s Tale, Francja 1996, 113’)
REŻYSERIA: Éric Rohmer
OBSADA: Melvil Poupaud, Amanda Langlet, Gwenaëlle Simon
Bretania, pełnia sezonu wakacyjnego. Dwudziestoletni Gaspard (Melvil Poupaud u progu wielkiej kariery) czeka na wciąż opóźniające się przybycie swojej dziewczyny, wyniosłej i posągowo pięknej Leny. W międzyczasie chłopak zaprzyjaźnia się z otwartą i wygadaną kelnerką Margot, a także zwraca na siebie uwagę zmysłowej Solene…
Brzmi jak streszczenie pilota francuskiej wersji Pamiętników z wakacji albo opis fabuły zaginionego erotyka Tinta Brassa? Nic z tych rzeczy. Opowieść letnia to przecież film Érica Rohmera – mistrza od zamieniania pozornie zużytych narracyjnych schematów w fabularne złoto. Śledząc poczynania swoich bohaterów, reżyser nieustannie myli tropy i gra z oczekiwaniami widza. Dzięki temu jest w stanie stworzyć na ekranie złożone portrety psychologiczne młodych ludzi, którzy potrafią być na przemian odważni i zalęknieni, gruboskórni i podatni na zranienie, cyniczni i rozczulająco naiwni. Niejednoznaczny, trudny do rozszyfrowania wymiar zyskują także charakteryzujące bohaterów relacje. Choć każda z nich spełnia definicję błahego letniego romansu, w świecie Rohmera równie dobrze może stanowić zalążek miłości na całe życie.
25 MAJA | NIEDZIELA
19:00 | Czerwona
OPOWIEŚĆ JESIENNA (Conte d’automne/Autumn Tale, Francja 1998, 112’)
REŻYSERIA: Éric Rohmer
OBSADA: Marie Rivière, Béatrice Romand, Alain Libolt
Małe miasteczko na południu Francji. Wokół niego winnice. Wczesna jesień. Lekko żółknące liście i dojrzałe grona, nasycone barwy, światło Południa. Magali (Béatrice Romand) jest piękną samotna kobietą w średnim wieku. Bez skrępowania przyznaje, że brakuje jej mężczyzny. Isabelle (Marie Riviere), jej najlepsza przyjaciółka, chce jej pomóc – zamieszcza ogłoszenie matrymonialne w miejscowej gazecie… Tak zawiązuje się akcja filmu Érica Rohmera, najwybitniejszego twórcy filmowego Francji, legendy Nowej Fali i wszystkiego, co w kinie francuskim najbardziej wartościowego. Jak zwykle Rohmer opowiada o normalnym życiu normalnych ludzi w normalnych sytuacjach. Jednak tak jak w przypadku Pascala, Rousseau, Flauberta czy Balzaca, jego opowieści mają wymiar uniwersalny – to powiastki filozoficzne czy może tylko poetyckie. Rohmer stworzył własny gatunek filmowy – kino mądre i piękne, ale i bardzo zwyczajne. Twórca zdaje się zachęcać widza do wytężonej uwagi: patrz uważnie, odnajdziesz na ekranie siebie, nawet jeżeli nie w głównej roli, to może w roli przechodnia. Prawdziwie wielkie kino, tak samo zresztą jak literatura czy filozofia, dotyka każdego.
KUP BILET

25.05.2025 19:00 | Kino Pionier 1907
bilety w cenie: 25/28zł
OPOWIEŚCI CZTERECH PÓR ROKU AUTORSTWA ERICA ROHMERA
Wiosna – czas nowego rozdania, przypływu autorefleksji i subtelnej nadziei na to, że rzeczywistość wyjdzie naprzeciw naszym oczekiwaniom, a my będziemy w stanie rozpoznać wysyłane przez nią znaki. To także idealny moment na rozpoczęcie przygody z kinem Erica Rohmera i jego słynną filmową serią. W maju zapraszamy do Kina Pionier 1907 na „Opowieści czterech pór roku”. To wyjątkowe przedsięwzięcie łączy trzy znaczące ośrodki filmowe działające w Polsce.
Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu, Kinoteka w Warszawie i Kino Pionier 1907 w Szczecinie zapraszają na wyjątkowe kinowe projekcje – składających się na cykl „Opowieści czterech pór roku” – późnych arcydzieł francuskiego mistrza słynącego z elegancji, dyskretnego humoru i umiejętności dostrzegania śladów metafizyki w pozornie błahych, codziennych sytuacjach.
Éric Rohmer to jeden z najwybitniejszych reżyserów w historii francuskiego kina. Zaczynał jako prozaik i krytyk filmowy. Przez kilka lat pełnił funkcję redaktora naczelnego legendarnego pisma „Cahiers du Cinéma”. Karierę filmową rozpoczął w latach 60. – największy sukces przyniosła mu „Moja noc u Maud”, za którą otrzymał dwie nominacje do Oscara: za najlepszy scenariusz oryginalny oraz film nieanglojęzyczny.
„Opowieści czterech pór roku” to cykl czterech filmów zrealizowanych przez Rohmera w trakcie dekady. Francuz opowiada w nich właściwe sobie komediodramaty o przyjaźni i miłości przepełnione długimi rozmowami o życiu, filozofii, sztuce czy relacjach. Każdy dialog skrojony idealnie, każde ujęcie przemyślane w pełni, każdy kadr tak piękny, że dałoby się go powiesić na ścianie. Zapraszamy na projekcje tych wyjątkowych filmów do Kina Pionier 1907 w Szczecinie.
HARMONOGRAM POKAZÓW
10 MAJA | SOBOTA
19:00 | Czerwona
OPOWIEŚĆ WIOSENNA (Conte de printemps/ A Tale of Springtime, Francja 1990, 108’)
REŻYSERIA: Éric Rohmer
OBSADA: Anne Teyssèdre, Hugues Quester, Florence Darel
Zafascynowana przebojową znajomą Jeanne szybko zostaje dopuszczona do jej świata składającego się z eleganckich kolacji, intelektualnych rozmów i weekendowych wyjazdów. Bohaterka nie spodziewa się, że Natacha nie działa zupełnie bezinteresownie i pragnie zeswatać ją ze swoim ojcem. Przyglądający się tym wysiłkom Rohmer udowadnia, że w świecie subtelnych manipulacji i wyrafinowanych intryg czuje się jak ryba w wodzie. Francuz po mistrzowsku aranżuje sytuacje, w których niezobowiązujące rozmowy zaczynają skrywać w sobie drugie dno, a drobne gesty i dyskretne spojrzenia zyskują wymiar znaczącej aluzji. Zręczność, z jaką bohaterowie potrafią ukrywać swe prawdziwe intencje, budzi przy tym u reżysera mieszankę podziwu i delikatnego rozbawienia. Nie może jednak być inaczej, jeśli intelektualiści, którzy potrafią wyjaśnić różnicę między słowem „transcendentny” i „transcendetalny” i ze znawstwem rozprawiają o muzyce Schumanna, okazują się bezradni, gdy mają nazwać po imieniu własne uczucia.
11 MAJA | NIEDZIELA
19:00 | Czerwona
OPOWIEŚĆ ZIMOWA (Conte d’hiver/ A Tale of Winter, Francja 1992, 114’)
REŻYSERIA: Éric Rohmer
OBSADA: Charlotte Véry, Frédéric van den Driessche, Michel Voletti
Félicie, jak przystało na bohaterkę Érica Rohmera, nie daje się łatwo zaszufladkować. Niewykształcona, popełniająca lapsus za lapsusem fryzjerka potrafi zawstydzić przenikliwością swych dużo bardziej oczytanych przyjaciół. Choć wydaje się krucha i przytłoczona codziennością, ma w sobie również wewnętrzną siłę, która pozwala wierzyć, że jej los wkrótce się odmieni. Nic dziwnego, że balansująca między dwiema skrajnościami dziewczyna zmaga się z uczuciowymi rozterkami i nie potrafi dokonać wyboru między pragmatycznym Maxencem, a przeintelektualizowanym Loikiem. Na tym i tak już skomplikowanym układzie swoje piętno odciska zresztą ktoś jeszcze. To poznany pięć lat wcześniej Charles, który po płomiennym wakacyjnym romansie, na skutek absurdalnego zbiegu okoliczności, stracił kontakt z Félicie. Wbrew zdrowemu rozsądkowi i regułom prawdopodobieństwa, dziewczyna – samotnie wychowująca ich wspólną córkę – wierzy, że mężczyzna jeszcze kiedyś pojawi się w jej życiu. Rohmer badawczo przygląda się bohaterce, nie chcą rozstrzygać, czy jej postawa stanowi wyraz odwagi czy desperacji. W jednym ze swych najbardziej niezwykłych filmów zadaje również pytanie, czy w szarym, grudniowym Paryżu, gdzieś pośród przedświątecznej krzątaniny, niespostrzeżenie może zdarzyć się cud?
24 MAJA | SOBOTA
19:00 | Czerwona
OPOWIEŚĆ LETNIA (Conte d’été/ A Summer’s Tale, Francja 1996, 113’)
REŻYSERIA: Éric Rohmer
OBSADA: Melvil Poupaud, Amanda Langlet, Gwenaëlle Simon
Bretania, pełnia sezonu wakacyjnego. Dwudziestoletni Gaspard (Melvil Poupaud u progu wielkiej kariery) czeka na wciąż opóźniające się przybycie swojej dziewczyny, wyniosłej i posągowo pięknej Leny. W międzyczasie chłopak zaprzyjaźnia się z otwartą i wygadaną kelnerką Margot, a także zwraca na siebie uwagę zmysłowej Solene…
Brzmi jak streszczenie pilota francuskiej wersji Pamiętników z wakacji albo opis fabuły zaginionego erotyka Tinta Brassa? Nic z tych rzeczy. Opowieść letnia to przecież film Érica Rohmera – mistrza od zamieniania pozornie zużytych narracyjnych schematów w fabularne złoto. Śledząc poczynania swoich bohaterów, reżyser nieustannie myli tropy i gra z oczekiwaniami widza. Dzięki temu jest w stanie stworzyć na ekranie złożone portrety psychologiczne młodych ludzi, którzy potrafią być na przemian odważni i zalęknieni, gruboskórni i podatni na zranienie, cyniczni i rozczulająco naiwni. Niejednoznaczny, trudny do rozszyfrowania wymiar zyskują także charakteryzujące bohaterów relacje. Choć każda z nich spełnia definicję błahego letniego romansu, w świecie Rohmera równie dobrze może stanowić zalążek miłości na całe życie.
25 MAJA | NIEDZIELA
19:00 | Czerwona
OPOWIEŚĆ JESIENNA (Conte d’automne/Autumn Tale, Francja 1998, 112’)
REŻYSERIA: Éric Rohmer
OBSADA: Marie Rivière, Béatrice Romand, Alain Libolt
Małe miasteczko na południu Francji. Wokół niego winnice. Wczesna jesień. Lekko żółknące liście i dojrzałe grona, nasycone barwy, światło Południa. Magali (Béatrice Romand) jest piękną samotna kobietą w średnim wieku. Bez skrępowania przyznaje, że brakuje jej mężczyzny. Isabelle (Marie Riviere), jej najlepsza przyjaciółka, chce jej pomóc – zamieszcza ogłoszenie matrymonialne w miejscowej gazecie… Tak zawiązuje się akcja filmu Érica Rohmera, najwybitniejszego twórcy filmowego Francji, legendy Nowej Fali i wszystkiego, co w kinie francuskim najbardziej wartościowego. Jak zwykle Rohmer opowiada o normalnym życiu normalnych ludzi w normalnych sytuacjach. Jednak tak jak w przypadku Pascala, Rousseau, Flauberta czy Balzaca, jego opowieści mają wymiar uniwersalny – to powiastki filozoficzne czy może tylko poetyckie. Rohmer stworzył własny gatunek filmowy – kino mądre i piękne, ale i bardzo zwyczajne. Twórca zdaje się zachęcać widza do wytężonej uwagi: patrz uważnie, odnajdziesz na ekranie siebie, nawet jeżeli nie w głównej roli, to może w roli przechodnia. Prawdziwie wielkie kino, tak samo zresztą jak literatura czy filozofia, dotyka każdego.
KUP BILET

28.05.2025 17:30 | Dom Kultury "Krzemień"
bilety w cenie: bezpłatne wejściówki
Kino w DK “Krzemień”: THE DOORS
THE DOORS (The Doors, USA 1991, 134’)
REŻYSERIA: Oliver Stone OBSADA: Val Kilmer, Meg Ryan, Kyle MacLachlan, Frank Whaley, Kevin Dillon
Oliver Stone, twórca takich filmów, jak Pluton, Urodzony 4 lipca czy JFK, przedstawia historię jednego z najsłynniejszych zespołów w historii muzyki rockowej i jego charyzmatycznego lidera Jima Morrisona. Lata sześćdziesiąte przesiąknięte duchem rewolucji obyczajowej, wolna miłość, eksperymenty z narkotykami i wszechobecny rock’n’roll. Oto tło, na którym rozgrywa się historia krótkiego, ale burzliwego życia człowieka, który stał się obok Jimiego Hendrixa i Janis Joplin, symbolem swoich czasów. Jim Morrison swoją muzyką i zachowaniem budził od początku skrajne emocje - od bezgranicznego zachwytu do oburzenia, ale nikogo nie pozostawiał obojętnym.
1 KWIETNIA W WIEKU 65 LAT ZMARŁ VAL KILMER.
Seans filmowy poprzedza prelekcja, przygotowana i wygłoszona przez Krzysztofa Spóra.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
KUP BILET